Ford Escape Automobiles Forum banner

P0403

1 reading
14K views 8 replies 5 participants last post by  conleybrett94  
#1 ·
Mam kod P0403, obwód sterowania recyrkulacją spalin. Powiedziano mi, że to EGR, ale wydaje się, że jest wiele części EGR. Czy ktoś może podać mi link do najbardziej prawdopodobnej części lub części?

2005 Ford Escape XLT 3.0 :wave:
 
#2 ·
Musisz się z tym pogodzić....

Szybkie googlowanie dało to:

P0403 to ogólny kod OBD-II, który wskazuje, że moduł sterowania silnikiem (ECM) wykrył usterkę w obwodzie recyrkulacji spalin (EGR) silnika.
ECM wykrył zwarcie lub przerwę w solenoidzie sterowania podciśnieniem EGR lub okablowaniu do solenoidu.

Zatem zwarcie lub przerwa w solenoidzie. Solenoid podaje lub upuszcza podciśnienie do membrany, aby przesunąć zawór EGR. Komputer steruje solenoidem, aby uzyskać pożądany przepływ EGR, w oparciu o różnicę ciśnień zgłoszoną przez czujnik DPFE (różnica ciśnień). Następnie komputer wydaje polecenie solenoidowi, aby otworzył się lub zamknął i przesunął części zaworu. Zawór miał czujniki, które informowały komputer, 'gdzie' się znajdował w starszych konstrukcjach, ale używa ciśnienia jako 'bieżącego' pomiaru położenia zaworu.
Kod wskazuje, że przewód 'zasilający' do poruszania solenoidem ma problem. Sprawdź przewody pod kątem przetarć, przecięć w izolacji, odłączonych lub luźnych złączy itp. Komputer mówi, że przewody mają problem.
tom
 
#5 ·
Grizzly Adam said:
Cóż, to było głupie pytanie - tylko jedno ma połączenie elektryczne. Było całkowicie odłączone! Łatwa naprawa, teraz miejmy nadzieję, że nie zostało odłączone przez poprzedniego właściciela, aby stłumić inny problem.
W takim przypadku wymiana części, która została odłączona, może mieć zastosowanie, zwłaszcza jeśli kody błędów się zgadzają. Możesz poszukać/odnieść się do jakiejkolwiek niedawnej pracy, która została wykonana. Możliwy pominięty szczegół wynikający z poprzedniej naprawy.Możesz również użyć Google, aby wyszukać objawy potencjalnie uszkodzonego/skompromitowanego zaworu EGR, aby użyć go jako punktu odniesienia dla wszystkiego, co możesz zauważyć w wyniku ponownego podłączenia zaworu; np. nierówna praca na biegu jałowym, wypadanie zapłonu w cylindrze, warunki ubogie/bogate, przerywanie/wahnięcia przy niskiej prędkości i przyspieszaniu itp.
 
#6 ·
CHUBBS said:
Grizzly Adam said:
Cóż, to było głupie pytanie - tylko jeden ma połączenie elektryczne. Był całkowicie odłączony! Łatwa naprawa, teraz miejmy nadzieję, że nie został odłączony przez poprzedniego właściciela, aby stłumić inny problem.
W takim przypadku wymiana części, która została odłączona, może mieć zastosowanie, zwłaszcza jeśli kody błędów się zgadzają. Możesz poszukać/odnieść się do jakiejkolwiek niedawnej pracy, która została wykonana. Możliwy pominięty szczegół wynikający z poprzedniej naprawy.

Możesz również użyć Google, aby wyszukać objawy potencjalnie uszkodzonego/uszkodzonego zaworu EGR, aby użyć go jako punktu odniesienia dla wszystkiego, co możesz zauważyć w wyniku ponownego podłączenia zaworu; np. nierówna praca na biegu jałowym, wypadanie zapłonów w cylindrach, warunki ubogie/bogate, przerywanie/wahnięcia przy niskiej prędkości i przyspieszaniu itp.
Od czasu ponownego podłączenia EGR działa pięknie.
 
#7 · (Edited by Moderator)
Hej, nazywam się Brett. Mam Forda Escape XLT 3.0 z 2003 roku i wczoraj podłączyłem do niego komputer i wyszło, że zawór EGR ma usterkę, coś jest uszkodzone i po403 i wyszło też PO 404, wierzę, ale zastanawiam się, czy czujnik ABS może się spalić i zrobić to samo i bo widziałem, że czujnik ABS jest połączony z czujnikiem ciśnienia zaworu EGR i tym wszystkim, więc zastanawiałem się, czy miałoby to z tym coś wspólnego. To jedyne, co jest z nim nie tak, to to, że zawory AGR są wszystkie, to znaczy, że zawór EGR jest fabrycznie nowy, wszystkie czujniki aukcji lub fabrycznie nowe, wymieniłem wszystko oprócz ciśnień, czujnika przełącznika ciśnienia, to jedyne, czego nie wymieniłem, ten, który się podłącza, a wąż wchodzi i wychodzi z niego, nie ten, nie elektrozawór zaworu EGR, wymieniłem go, nowy na nim nie zmienił go, ale włożyłem mówię o innym czujniku, gdzie wąż jest podłączony, od do innego węża i po prostu ma wtyczkę włożoną do niego, to elektrozawór ciśnienia próżniowego, chyba, proszę o pomoc, nie chcę, żeby to było PCU lub e-mail, napisz do mnie Conley Brett 925@gmail.com dziękuję ECU
 
#8 ·
Hej ludzie, nazywam się Brett, mam Forda Escape XLT 3.0 z 2003 roku i wczoraj podłączyłem do niego komputer i wyszło, że zawór EGR ma usterkę, coś jest uszkodzone i po403 i wyszło też PO 404, wierzę, ale zastanawiam się, czy czujnik ABS może się zwarć i zrobić to samo i ponieważ widziałem, że czujnik ABS jest połączony z czujnikiem ciśnienia zaworu EGR i tym wszystkim, więc zastanawiałem się, czy miałoby to z tym coś wspólnego, to jedyne, co jest z nim nie tak, to zawory AGR są wszystkim, co mam na myśli, zostaw zawór EGR jest fabrycznie nowy, wszystkie czujniki aukcji lub fabrycznie nowe, wymieniłem wszystko oprócz ciśnień, czujnika przełącznika ciśnienia, to jedyne, czego nie wymieniłem, ten, który się podłącza, a wąż wchodzi i wychodzi z niego, nie ten, nie elektrozawór EGR, wymieniłem go, nowy na nim nie zmienił go, ale włożyłem mówię o innym czujniku, gdzie wąż łączy się z jednego do drugiego węża i po prostu ma wtyczkę włożoną do niego, to elektrozawór ciśnieniowo-próżniowy, proszę o pomoc, nie chcę, żeby to był PCU, dziękuję ECU
Gorąco polecam sprawdzenie www.charm.li
diagnostyka i schematy naprawcze, które są łatwe w użyciu i bezpłatne